Rozmiar pudełka: 260 x 260 x 80
Zawartość pudełka
80 żetonów
4 drewniane króliki w czterech kolorach
64 karty
dwustronna plansza
instrukcja
4 drewniane króliki w czterech kolorach
64 karty
dwustronna plansza
instrukcja
Pobierz instrukcję [12,2 MB]
PixBlocks
KONIEC SERII
DO SKLEPU
7-99 lat
1-4 os.
ok. 20 min. min.
Autor: Krzysztof KrzywdzińskiGra służy rozwojowi wyobraźni programistycznej. Rozwiązując zadania, gracz buduje program, który jest wykonywany przez poruszającego się królika. Dobrze wykonane zadanie – doprowadzenie królika do marchewek – to dobrze napisany program. Gra zawiera zadania zarówno dla jednego gracza, jak i dla kilku. Zadania mają różny poziom trudności.
Prezentacja gry:
DO SKLEPU
Gdzie kupić?
Nagrody:


Patronaty:






Zobacz również te tytuły:

zobacz
Nowość!
KONIEC SERII
PUZZLE 1000 FLOW - ŁÓDŹ
Piękne puzzle o 1000 elementów. Grafika z uznanego na...

zobacz
KONIEC SERII
SQULA. MATEMATYCZNE WYZWANIA
Jak obliczyć wynik działania? Dzięki tej ekscytującej grze z...